LAG LIKA: 5 hrvatskih LAG-ova u Lici se educiralo o brendiranju destinacije

245

LAG LIKA je protekli vikend bio domaćin trodnevnog događanja za predstavnike 4 hrvatska LAG-a – LAG Bilogora-Papuk, LAG Papuk, LAG Virovitički prsten i LAG Vinodol. Navedenom događanju prisustvovali su predstavnici regionalne samouprave, jedinica lokalne samouprave, turističkih zajednica, lokalne proizvođače te predstavnici LAG partnera.

Trodnevno događanje započelo je pozdravnim govorima zamjenice župana Ličko-senjske županije, gospođe Jasne Orešković Brkljačić, pročelnika Grada Gospića, gospodina Slavena Stilinovića, predsjednika LAG-a LIKA, gospodina Danijela Tušaka i voditeljice LAG-a LIKA, gospođe Ivane Starčević.

Istaknuto je zadovoljstvo organizacijom ovakvih događanja kao izvrsnom prilikom za razmjenu znanja i iskustava i poticaj za daljnji razvoj ruralnih sredina u kojima djeluju svi prisutni LAG-ovi.

Nakon što su prisutni detaljnije upoznati s radom LAG-a LIKA i sustavom Lika Quality, po prvi put široj javnosti prezentirana je studija razvoja marketinškog koncepta pozicioniranja lokalnih proizvoda. Prezentaciju je održala gospođa Đurđica Šimičić iz tvrtke Feel IQM koja je kao marketinška stručnjakinja zajedno sa suradnicima izradila ovu studiju. Studija je nastala kao jedan od rezultata projekta i aktivnost je LAG-a LIKA, a u njoj su obuhvaćena sva partnerska područja s naglaskom na Lika destinaciju i sustav Lika Quality kao ogledni primjerak onoga što partnerska područja trebaju razvijati kod sebe.

U popodnevnim satima, na trgu Nikole Tesle, upriličena je Lička seljačka tržnica s nastupom FS „Degenija“ Gospić, nakon čega su sudionici obišli primjere dobre prakse – kušaonicu i trgovinu lokalnih proizvoda.

U subotu je gospodin Darko Banić, savjetnik u Ličko-senjskoj županiji okupljenima prezentirao zakonsku regulativu za registraciju pružanja turističkih i ugostiteljskih usluga na OPG-u dok je gospodin Mile Milković, ravnatelj Razvojnog centra Ličko-senjske županije prezentirao rad i planove Razvojnog centra, nakon čega su sudionici posjetili Razvojni centar, Baške Oštarije, Karlobag, kušali lokalne proizvode te se dodatno upoznali s primjerima dobre prakse područja.

U navedenom razdoblju dan je pregled rada na brendiranju područja i poduzeti koraci u postizanju ciljeva stvaranja globalno poznate i ekološki prihvatljive destinacije. Događanje je bilo spoj teorije i primjera iz prakse te je na taj način zaokružena priča o važnosti stvaranja identiteta područja.

Ovaj susret organiziran je u sklopu međuteritorijalnog projekta suradnje BusyBee Workshop koji se provodi u partnerstvu LAG-a Bilogora-Papuk, LAG Papuk, LAG Vinodol, LAG Virovitički prsten i LAG-a LIKA. Projekt za cilj ima zajedničkom sinergijom partnerstva potaknuti razvoj agroturizma na LAG područjima partnera, postići poboljšanje u marketinškom oblikovanju dizajna specifičnih lokalnih proizvoda te promocija ponude domaćih proizvoda u sklopu turističke ponude.