Danas, 17. lipnja 2022, godine je započelo trodnevno događanje u sklopu projekta BusyBee Workshop koji se provodi u partnerstvu LAG-a LIKA, LAG-a Bilogora-Papuk, LAG-a Papuk, LAG-a Virovitički prsten i LAG-a Vinodol.
Cilj projekta je zajedničkom sinergijom partnerstva potaknuti razvoj agroturizma na LAG područjima partnera, postići poboljšanje u marketinškom oblikovanju dizajna specifičnih lokalnih proizvoda te promocija ponude domaćih proizvoda u sklopu turističke ponude.
Nakon uvodnog govora voditeljice LAG-a LIKA Ivane Starčević i prigodnih riječi predsjednika LAG-a LIKA Danijela Tušaka, pročelnika Slavena Stilinovića, zamjenice župana Ličko-senjske županije, Jasne Orešković Brkljačić događanje je otvoreno prezentacijama o brendiranju područja, povezivanju turizma i poljoprivrede i krojenju puta prema marketinškom isticanju i pozicioniranju lokalnih proizvoda u kojima je predstavljen dosadašnji rad LAG-a LIKA na razvoju i brendiranju područja i Lika Quality sustav.
Na ovom događanju po prvi put predstavljena je i izrađena studija razvoja marketinškog koncepta pozicioniranja lokalnih proizvoda koja će biti svojevrstan vodič lokalnim proizvođačima kako marketinški oblikovati i plasirati svoj proizvod. Prezentaciju je održala gospođa Đurđica Šimičić iz tvrtke Feel IQM koja je sa suradnicima izradila ovu studiju.
Kako bi uzvanici osjetili, okusili, vidjeli i čuli Liku na trgu Nikole Tesle u Gospiću održana je Lička seljačka tržnica uz nastup Folklorne skupine „Degenija“ Gospić kao poveznica lokalne tradicije i kulture.
U popodnevnom dijelu za predstavnike gostujućih LAG-ova organiziran je posjet primjerima dobre prakse LAG područja gdje se čuveno u teoriji spojilo s praksom na terenu i na taj način zaokružila priču o važnosti stvaranja identiteta područja.