LAG LIKA vizualno objedinio proizvođače u sustavu Lika Quality

415

U cilju konstantne gradnje prepoznatljivosti brenda Lika Quality i sveobuhvatne promocije proizvođača uključenih u sustav, Lokalna akcijska grupa Lika izradila je jedinstvene drvene table za svakog od 57 proizvođača u sustavu. Table s prepoznatljivim logom Lika Quality tradicionalnim izgledom se odlično uklapaju u ruralno područje Lika destinacije, vizualno objedinjuju sve uključene proizvođače i pričaju priču o kvaliteti proizvoda, trudu i radu lokalnih proizvođača. Izrada tabli financirana je sredstvima Mjere 20 »Tehnička pomoć« iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014.-2020., Podmjera 20.2. “Podrška za osnivanje i upravljanje Nacionalnom ruralnom mrežom” putem Poziva za podnošenje prijedloga aktivnosti u provedbi akcijskog plana Nacionalne ruralne mreže u okviru projekta „Promocija sustava kvalitete „Lika Quality“ i informiranje šire javnosti o PRR i ZPP pomoću primjera dobre prakse“ u iznosu od 19.380,00 kn.

Ovim modelom marketinškog isticanja proizvođača jača se prodaja proizvoda direktno s kućnog praga, doprinosi uspostavi kratkih lanaca opskrbe te kupce željne kvalitetnih domaćih  proizvoda upućuje na mjesta gdje te proizvode mogu kušati i kupiti. Također, olakšava se proizvođaču i lakši dolazak do kupaca kako bi što više svoga vremena mogli posvetiti proizvodnji i radu na kvaliteti konačnog proizvoda. Marketinško isticanje poljoprivrednih proizvođača izvrstan je način za poticanje konkurentnosti, odnosno održivosti obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava kao temelja poljoprivredne proizvodnje i razvoja ovog kraja.

Na proizvođaču je da brine o proizvodnji i kvaliteti svog proizvoda, a uz sinergiju s LAG-om Lika i Klasterom Lika Destination gradi se temeljit put prema globalnoj prepoznatljivosti gastro ponude kraja.

Rad na prepoznatljivosti ovdje ne staje. U pripremi je izrada sveobuhvatne marketinške studije

razvoja marketinškog koncepta pozicioniranja lokalnih proizvoda koja će obuhvatiti „životni vijek“ jednog proizvoda – od sirovine do plasmana na tržište. Navedena studija bit će svojevrstan vodič proizvođačima kako uspješno ambalažirati, etiketirati i promovirati svoje proizvode na putu do krajnjeg potrošača.

Izradu studije LAG Lika financira kroz Podmjeru 19.3.2. Provedba aktivnosti projekata suradnje temeljem Lokalne razvojne strategije LAG-a LIKA za razdoblje 2014.-2020. u sklopu partnerskog projekta Busy Bee Workshop.

Izvještaj o provedenom projektu možete pogledati OVDJE.

LAG LIKA