Da turizam u Lici više neće biti usputna pojava, LAG LIKA obećao je prije godinu i pol krenuvši
s projektom brendiranja Like i podvelebitskog primorja pod nazivom INTEGRA LIKA 2020
Protekli vikend označio je svojevrsnu gastronomsku revoluciju Like jer će po prvi put u povijesti okusom nezamjenjiva lička hrana postati brend. U restoranu Lička kuća, nekadašnjoj gastronomskoj ikoni Like, LAG LIKA predstavio je projekt GASTRO LIKA koji će Liku brendirati kao gastro-destinaciju i staviti je na svjetsku kartu gurmanskih užitaka. Od davnina je Lika poznata po posebnosti svoje ljepote i iznimnoj kvaliteti hrane. Na žalost, stalnim iseljavanjem pretežito seoskog stanovništva a samim time i drastičnim smanjenjem proizvodnje domaćih prehrambenih proizvoda, samo malom broju sretnika ostala je privilegija uživanja u bogatstvu okusa koju pruža domaća lička hrana.
Projekt GASTRO LIKA najavio je ozbiljan zaokret u izboru, označavanju a naročito promociji ličke hrane.
S tom svrhom LAG LIKA razvio je regionalnu oznaku kvalitete pod nazivom LIKA QUALITY kojom će se označavati domaći proizvodi iznimne kvalitete, proizvodne sljedivosti te zdravstvene ispravnosti. Na taj način zaštitit će se pravi proizvođači od nelojalne sive konkurencije. Novost je također što će i restorani koji u svojoj ponudi budu imali jela pripremljena od namirnica s oznakom Lika Quality i budu zadovoljavali propisane standarde, također moći nositi istu oznaku. Primarna gastro ponuda temeljit će se na dobro poznatim tradicionalno pripremljenim jelima kao što su janjetina na ražnju i janjetina ispod peke s ličkim krumpirom, meso ličke buše, sir lički šripavac i brojni drugi specijaliteti te neizostavna lička šljivovica.
Kao dopuna ovoj bogatoj gastro ponudi u LAG-u LIKA mislili su i na konzumente pa su spomenuta jela od tradicionalnih domaćih namirnica pripremljena u novom ruhu, na suvremen način. U tu svrhu angažirani su Gastronomadi, kulinarski eksperti koji djeluju već 11 godina. U tom razdoblju formirali su svoj gastronomsko-edukacijski centar, održavaju škole kuhanja kako za amatere, tako i usavršavanja za profesionalce, brojne radionice, seminare i slično. Iza njih stoje brojni projekti, kao što su „Vinske ceste zapadni Srijem, Međimurje, Moslavina, Plešivica”, „Očuvanje Boškarina kroz ugostiteljstvo“, „Nacionalne Gastro Ikone”, „Gastro cluster Malih i obiteljskih hotela RH”, službeni su kreatori programa hrvatskih jela u zrakoplovima Croatia Airlines-a i još brojna druga postignuća. Imamo čast što su upravo oni ti koji prenose znanje i vještine na kuhare iz ugostiteljskih objekata Lička kuća, Borje, Grabovac, Lika, Maki, Baške Oštarije i Degenija.
Vikend je bio posvećen prenošenju njihovih teorijskih i praktičnih znanja kroz predavanja i radionice. Gastro ikone proizašle iz narodne tradicije odnose se na uvriježena jela ili gastro običaje koji su i danas zastupljeni u domaćinstvima ovih područja. Činjenica je da je Lika bogata tradicijskim jelima, ali i da su rijetko zastupljeni ugostiteljski objekti koji kontinuirano imaju široku ponudu ličkih gastro delicija. Kako niti marketinška strana nije zastupljena, Lika je slabo prepoznatljiva kao gastro destinacija. Stoga je projektom GASTRO LIKA otpočet proces pretvaranja Lika u prepoznatljivu gastro destinaciju, čime je stvorena karika u lancu prema tržištu od lokalnih farme do stola.